Mam nadzieję że nie pogadaj z serwisem. Zmiana kodowan to ingerencja w samochod i nie daj Boże cos się stanie to będą mieli powod do robienia pod górkę. Też chciałem pare rzeczy zakodowac i lipa. Serwis ma podglad do wszystkich zmian i wszystko widzi, tym bardziej w O3 gdzie jest specjalny system.
Taka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
Stracę gwarancję ?
Nie dajmy się zwariować.
Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Taka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
Stracę gwarancję ?
Nie dajmy się zwariować.
Masz racje niby nic a dla ASO - każda zmiana może być podstawą do robienia problemów. Ja na gwarancji nie ryzykuję po gwarancji na pewno jakieś kodowania zmienię. Puki co czekam.
A ja głupek wybrałem w gratisie 4 lata gwarancji.
Pocieszam się tym, że po czterech latach będzie wszystko rozkminione w kodowaniu i wszystko zrobię za jednym podejściem
Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Wczoraj dopiero zauważyłem ze w moim nowym RSie te diody działają inaczej niz w poprzednim 1.4 TSI. teraz jest inaczej niz było (znaczy tak jak powinno być) wychodzi na to ze to był głupi błąd ktory zlikwidowali w MY2015.
Już nie demonizujcie tego, co się dzieje w ASO - jestem tam przynajmniej 2 razy w tygodniu i nie ma jakiegoś parcia na "uwalenie" klienta, bo klient ma przynosić dochód a nie szukać czegoś u konkurencji (w tym innego ASO). Nie ma czegoś takiego jak sprawdzenie co było w aucie przekodowane na poziomie VCDS - bo to się w zasadzie do zabawy nadaje. Jedyne co można zrobić, to zakodować jak było fabrycznie. I tyle. I tylko tyle. Nikt Ci nie udowodni w żaden sposób, że kodowałeś coś w aucie, bo to co jest na serwerach VW nie jest żadnym dowodem. Możesz powiedzieć, że panowie w ASO na ostatnim przeglądzie się podłączali i coś widocznie zmienili, ale nie wiesz co. Jedyną rzeczą, jaką się sprawdza to chiptuning - jest to trwale zapisane w pamięci sterownika - liczba przeprogramowań sterownika. Są magicy, którzy potrafią to obejść, nie mniej jednak jest to już jakaś filozofia, bo trzeba dostarczyć niesprawny samochód do tunera, aby to odkręcił. Tyle mam do powiedzenia w kwestii ASO, kodowania i spraw gwarancyjnych. Jak komuś ASO robi pod górkę, to trzeba je zmienić na takie, które nie robi.
Wczoraj dopiero zauważyłem ze w moim nowym RSie te diody działają inaczej niz w poprzednim 1.4 TSI. teraz jest inaczej niz było (znaczy tak jak powinno być) wychodzi na to ze to był głupi błąd ktory zlikwidowali w MY2015.
Czyli wychodzi na to, że jednak tak nie miało być. U mnie jest tak samo, tzn. w momencie przełączenia na manual i wybrania kierunku i siły nawiewu nie pali się dioda na biegu, na którym klima skończyła pracę w trybie auto (jednocześnie tryb auto nie włącza się).
Ciekawe co powiedzą w ASO jak się do nich zgłoszę. Ostatnio jak byłem na akcji przywoławczej, to jak im powiedziałem, że po ok. minucie od przełączenia znika na bolero zielona obwódka okalająca zaprogramowaną na pozycji 6. stację radiową to chyba już dzwonili po smutnych panów z kaftanem.
Komentarz